emf

PIN Voorschot

Q&A met Monique

Q&A met onze accountmanager Monique Mesman. Monique is inmiddels al 6 jaar accountmanager bij PIN Voorschot. Welke drijfveren schuilen achter deze sales topper en waar is zij het meest trots op? Lees het volledige artikel hieronder.

 

  • Hoe zou jij jezelf omschrijven in 3 woorden?

Ik zou mijzelf omschrijven als actief, behulpzaam en enthousiast.

 

  • Wat wilde je worden toen je jong was?

Ik wilde vroeger heel graag verpleegster worden. Met mensen omgaan en mensen kunnen helpen was vanaf kleins af aan al mijn passie. Dat is het niet geworden, maar mensen helpen gelukkig wel.

 

  • Als salesmanager, wat zijn jouw grootste drijfveren in je vak?

De drijfveren in mijn werk zijn het actief bezig zijn en het persoonlijk contact met klanten en collega’s. Het is bijzonder dat je al met een klein bedrag een groot verschil kunt maken. Ik ben erg trots op wat ik doe en wie ik daarbij kan helpen.

Ondanks dat PIN Voorschot een kortlopende financiering is, kun je wel een goede band voor langere tijd opbouwen met klanten. Daarnaast is één van mijn drijfveren ook dat ik de klant bewust kan maken van zijn keuzes waarbij het financieren steeds meer maatwerk wordt. Hierdoor kun je meer actief de klant helpen en minder reactief.

 

  • Waar ben je het meest trots op in je baan?

Waar ik trots op ben is dat ik een persoonlijke band opbouw met mijn klanten. Ze hebben niet alleen een band met PIN Voorschot, maar ook met mij als persoon gekregen. Ik ben trots dat ik vanuit mijn werkgever de kans en het vertrouwen krijg om PIN Voorschot een gezicht te geven.

 

  • Wat is het meest bijzondere verhaal wat jij in de afgelopen 6 jaar hebt meegemaakt bij PIN Voorschot?

Dat is zeker te weten de Kantine in Mijdrecht. Twee bestaande klanten die ik al jaren ken, besloten om gezamenlijk een nieuwe onderneming te starten. Beide waren al bekend met PIN Voorschot en dan is het geweldig om ook te kunnen helpen met een financiering voor hun nieuwe onderneming.

 

  • Wat is jouw gouden tip aan ondernemers?

Know your numbers. Het is de zaak van de ondernemer om zijn cijfers te begrijpen en de taak voor de boekhouder om de cijfers uit te leggen. De afgelopen jaren heb ik gemerkt dat klanten niet altijd op de hoogte zijn van hoe het gaat met hun eigen bedrijf, zoals hun omzet, winst en/of marges. Ze verwijzen ons vaak door naar de boekhouder. Mijn gouden tip is: stel vragen aan je boekhouder en ken jouw eigen cijfers.

Geef een reactie

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring op onze website krijgt. Door onze site te gebruiken, stem je in met cookies.

Chat openen
1
Heb je hulp nodig?
Chat met Pin Voorschot
Hallo. 👋
Kunnen we je helpen?